Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2007 15:23 - ICQ на работното място
Автор: monologa Категория: Бизнес   
Прочетен: 5198 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 03.12.2007 15:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Това е много оспорвана тема. Поне аз така мисля. То по всеки въпрос има хора с противоположно мнение, та камо ли за използването на така наречените чат програми на работното място - icq, miranda, qip, skype, msn messanger, gtalk и други...

Не всички шефове обаче са на мнение, че кюто пести време и телефонни разходи. Те, в повечето случаи, виждат чатовете като заплаха за концентрацията на работното място. Смятат, че служителите се разсейват, общувайки с приятели по мрежата и не мислят за работа и задължения. Разбира се, има и други, които насърчават това с цел понижаване на телефонните сметки на фирмата и пестене на време в ходене от една стая в друга за по едно въпросче.

Монетата има две страни. 

Няма човек, който на 100% да уплътнява рабоното си време. Важното е обаче да си изпълнява задълженията въпреки кратките разсейващи паузи. 


 


Тагове:   място,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benra - когато
03.12.2007 15:26
личната съвест е на ниво, тогава не виждам никакъв проблем в ползването на комуникационни програми.Всъщност аз използвам такива предимно със служебна цел, личните разговори никога не ме откъсват от служебните отговорности.Все пак има приоритетност.а,когато няма съвест, тогава,какното и да няма има безотговорно отношение към работата.
цитирай
2. анонимен - gossips
03.12.2007 15:57
Аз ако не чуя последните клюки по кюто не съм работоспособна:))))))))))
Little Miss Sunshine
цитирай
3. zserty - abe monologa....
03.12.2007 17:19
че то ако нямаш кю, губиш повече време и в разбиране и не до разбиране. Нашият офис предимно комуникира през icq, email и вътрешни линии иначе да ставааш да ходиш до съседната стая да се разбирате да се уточнявате... оооо стига ве, това е офис не е магазин, човек трябва да седи повече седнал от колкото прав... личи си че нямате подобни офис взаимототношения във вашия!! но се обзалагам че скришом чатиш през работно време...

хаххаа

поздрав :)
цитирай
4. sad - хаха
03.12.2007 19:18
ходи го обясни на шефа ми това :)))
цитирай
5. majkata - Този въпрос много зависи от дейността,
04.12.2007 10:11
както и от подбора на хората, аз ползвам ICQ единствено по работа в момента, но трябва да призная, че не винаги е било така.

Има големи фирми, в които работят над 50 човека- там обикновено рестрикциите за интернет са много по-големи отколкото забраната на месинджърите. Едни мои клиенти ми бяха казали, че дори в дир.бг и блог.бг не могат да влизат, служебните им пощи минават през драконовска филтрация, но там този контрол ми се струва оправдан!!
цитирай
6. dude - @майката
06.12.2007 14:44
оправдан друг път, подсъдно е, ако можеш да го докажеш, че ти четат пощата.
Иначе се сетва елементарно, от всеки мейл оди по едно копие и до шефа или некой, дето да го чете.
цитирай
7. monologa - @dude
06.12.2007 16:31
Човек, според мен, трява да разчита на самофилтрацията си и на съвестта си. Все пак на работа сме, за да работим. Удоволствието е между другото.

Поздрав.
цитирай
8. verdji - някои шефове
06.12.2007 17:42
живеят още в осемнайсти век, а и ги гони параноя.
цитирай
9. candysays - Добра тема за размисъл :))
07.12.2007 18:07
Наистина е разсейващо в някаква степен- така си общуваш не само с колеги, но и с приятели- на теми, които нямат нищо общо с работата.. Но пък от друга страна, наистина е полезно за телефонните сметки ;)
Както казваш- "монетата има две страни" и всичко зависи от личната ти съвест и самодисциплина.

Поздрави от мен! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: monologa
Категория: Регионални
Прочетен: 6448098
Постинги: 102
Коментари: 1656
Гласове: 4468
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031