Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2007 09:57 - Тютюнопушенето - решение на проблемите с ленивите черва!
Автор: monologa Категория: Технологии   
Прочетен: 2256 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 30.03.2007 09:44


Най ми досаждат коментари от отворковци, които във всеки момент могат да изкажат “компетентно” мнение. И най обичам такива, които хем са с малко опит, хем са първи по решенията. Ама те ми досаждат, когато са други…не, когато съм Аз.

Пуша от неотдавна. Не уточнявам откога, понеже не го считам за необходимо.
Та… пуша от неотдавна (както вече започнах) и имам наглостта да кажа, че ми харесва да тютюнопуша. Не мога да определя точно какво ми харесва, но ми харесва.

Дълги години съм считала, че това е изключително вреден навик. Дълго съм спорела с различни хора - по- малко или повече пушачи, наричала съм ги с всякакви квалификации, които не бих проложила в изказване за самата себе си сега…вече…

Дано и моето изказване не прозвучи като коментар от отворка, но все пак искам да бъда така добра да оставя мнение - относно тютюнопушенето. Но в съвсем друга насока.

Забелязали ли сте, че много често като запалите цигара и усещате позив за тоалтната? Не сте ли? Е аз съм. Запаля ли цигара - и веднага ми се иска да отскоча до тоалетната и да се насладя на друг натрапчив аромат, какъвто е и този от цигарения дим. Смятам, че това е подходящ повод да препоръчам тютюнопушенето като добър и безболезнен начин за справяне със запек например. Ако се питате защо точно със запека - ами елементарно - понеже не ви се дохожда по малка, а по голяма нужда.

От опит глава не боли…. е може да изхабите една цигара за проба…в най - лошия случай… Все още не са толкова скъпи, че да не може да се пробва, нали?

Хайде…

хайде…

Изпушете си цигарата! Спокойно…Тоалетната чака…

 

 



Тагове:   тютюнопушенето,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. doctorhouse - Ами почти сьм сьгласен :):)
29.03.2007 18:49
Обаче кьм цигарката да има и кафенце:) Ефекта е 100% тов
цитирай
2. mmmmmmmmm - Аз
30.03.2007 11:07
съм съгласна!:)))
цитирай
3. анонимен - ". . . като запалите цигара и ...
23.02.2010 08:38
"...като запалите цигара и усещате позив за тоалтната" - по-голяма глупост от това не знам. Естествено, организмът е ужасен от никотина, с който го умъртвявате и гледа да го изхвърли. А пушейки в тоалетната, през отдушника вие отравяте вашите съседи, които не пушат, и които са намерили начин да се справят със запека, като ядат здравословна храна, изпиват чаша топла вода или вземат по две-три сушени кайсии, сини сливи или резенчета круша сутрин, преди закуска. Но за това трябва да не си мързелив, да имаш съзнание за отговорност към себе си (включително за това, че когато неминуемо се разболееш от някоя от страшните болести, причинявани от никотина - не се заблуждавайте, че ще ви отмине или, че дядо ви е пушел цял живот пък е умрял на 85 години при секс, - отнемате огромни пари от здравните осигуровки на нормалните, непушещи хора). Така че не оправдавайте порока, мързела, невежеството и безотговорността с лицемерна "успешна борба срещу запека". Сигурно сте собственик на заведение за "хранене".
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: monologa
Категория: Регионални
Прочетен: 6448434
Постинги: 102
Коментари: 1656
Гласове: 4468
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031