Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2007 17:04 - "Скатавките" успяват днес
Автор: monologa Категория: Бизнес   
Прочетен: 2995 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 19.12.2007 09:36


Просто няма да се разправям. ..

Най-непонятната и противна черта у нас (не съм забелязала по света в такава степен) е "Аз това не го мога". Щом ти не го можеш, да го направаи този, който може.

В пазарната икономика такова нещо като  "не мога" няма. Като не можеш ти - Довиждане! да дойде, който може! 

Не! Тук не е така. Още не е така по-точно. Сега тук на тези им викаме "скатавка". Е ми, какво пък толкова - нали Ти можеш...защо аз да се хабя... Ужасна логика. Ако усещате патоса между редовете, е, защото все още ми държи от един такуъв екзепляр. Той не можел. Ами айде Ти го свърши. Ти го можеш по-добре. 

В такива ситуации по цивилизованите страни хората се обучават, влагат сили и средства за осъвършенстване на способностите. За да могат, за да напредват... Понеже "колкото повече, толкова повече", както казва Мечо Пух. И в България е така, но с обратен знак. Колкото повече не можеш нещо, толкова повече ще се скатаеш... Защото всеки знае, че "Магарето за работа го търсят". Защо да се кося, като ще ми мине... Защо да мога, като може да не мога... Ако така ще се работи в екип - мерси съм... Един да може, пък друг - не... В екип един може едно, а друг - друго....Но са екип, защото могат, а не обратно. Поне аз така го разбирам.

Е аз не го мога това - да се скатавам. Явно майка ми е сбъркала при възпинието ми. Ще й се обадя да й кажа....

Ох! Спокойна съм. Много съм спокойна. Но това ме дразни, а сигурно не само мен!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cecka1504 - Ами аз съм шеф на фирма. Като ми об...
14.12.2007 17:10
Ами аз съм шеф на фирма. Като ми обясни, че не може, аз му обяснявам, че не ми трябва и въпросът е решен... ако ми иска референции му даавам такива, в които "неможенето" е отразено...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: monologa
Категория: Регионални
Прочетен: 6458312
Постинги: 102
Коментари: 1656
Гласове: 4468
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930