Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2007 11:12 - Почти като импулсен телефон
Автор: monologa Категория: Други   
Прочетен: 2866 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 13.04.2007 12:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Вече разполагаме с "богат" избор по отношение на мобилните оператори. Вече няма клиенти, които да се оплакват от "монопол" на пазара на мобилните комуникации. При наличие на не двама, ами цели трима предлагащи еднотипни услуги няма недоволни потребители.

Конкуренцията е велико нещо ей! Предложения валят като пролетен дъжд. Заливат ни вълни от рекламни кампании - коя от коя по - находчиви и примамливи за консуматорите. 

Един пусне безплатни минути, другият предложи повече, пък и ес - ем - ес - и, а третият се включва в наддаването с телефн за "без пари почти"... Да се чудиш и се маеш, де ще му излезе края И всичко в полза на "Негово Величество Клиента".

Само дето не стоят точно така нещата, драги ми читателю, нали?
Има едно нещо, по което най - много се конкурират трите ни мили мобилни оператори. А именно - обслужването на клиенти от оператор!!! 

Най - много обичам да слушам безплатната музика, тръпнеща (по - скоро изтръпваща) в очакване на гласа на опратора. Не знам наистина, колко човека са заети на постовете "оператор" в мобилните компании, но щом всички си плащаме сметките, то трябва служителите да са достатъчно. Не намирам за приемлниво да чакам по повече от 5 минути, а понякога и повече, за да ми отговори оператор отсреща, а още по - малко подходящо е да ми дадат отговор "Не мога да Ви отговоря в момента. Трябва да се консултирам с колегите и ще Ви се обадя". Това не ми се случва веднъж или два пъти, опитвайки се да получа някокаква информация относно каквото и да било в GLOBUL. Ако те, които виждат системат на мобилни услуги пред себе си и боравят с нея постоянно, не могат да дадат отговор, та кой - аз ли да мога?

В някои случаи започвам да се чувствам, сякаш се обаждам на "онези" телефони...Не че съм се обаждала, за да знам как е.... Но резултатът е същият - нищо не получаваш, а се чувстваш уморен... 

Има само една разлика в полза на мобилните оператори - безплатно е!

Е ми.... "Обаждането Ви се прехвърля към оператор. Моля изчакайте."

Благодаря....знам репертоара...

И все пак необходимият позитивизъм накрая е задължителен и в някои отношения наложителен. Не мога да не спомена, че от Vivatel са много добри. Чакам малко, сравнително малко, но поне ми отговарят компетентно и без досада в гласа. Дължа добра дума и за Mtel разбира се. Понеже с тях се познаваме от най - дълго време, имам опит с обажданията до оператор. Имала съм случаи дори те са ми са се обаждали, за да ми отговорят на въпрос, на който не са могли да дадат отговор първоначално.

Затова казвам..."почти" като импулсен телефон...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - e nali e bez pari kwo tolkowa :)
13.04.2007 12:14
riadko se obajdam na operator... no monologa stiga s tozi negatiziwm... wmesto da se oplakwa6 4e za klienti jeni tribwa operatora da e myj i za maje jeni... za onezi drugite s mekite kitki po izbor :) ti se oplakwa6 ot towa 4e slu6ka6 muzi4ka!! Kakwo losho ima w towa :)

usmihwaj se i na tiah ne im e lesno da obiasniawat po hiliadi ne6ta na 8miliona idioti, osobeno ne6ta kojto samite te ne znaiat :)
цитирай
2. monologa - недоразбрана...
13.04.2007 12:20
Анонимен, не си ме разбрал... Аз съм положителен човек с реален поглед за нещата от живота.

Аз констатирам. Не се оплаквам.
Градивната критика е винаги от полза.

Чети внимателно...
цитирай
3. анонимен - е и какво като е без пари....
13.04.2007 13:10
това далаверката все му идва отвътре на българина!!! Айде стига!! Аз искам да си плащам и да получавам съответното обслужване. А не да ми дерат кожата и да ми се държат все едно те ми плащат до им ползвам услугите. В интерес на истината бях впечатлена от Vivatel имах проблем и то създаден от тяхна страна обадих се на оператор. Момчето, с което разговарях беше изключително любезно и отзивчиво и вместо да успея да се скарам че ми създават проблеми той ме накара да му съчуствам, че сме хора и всеки греши понякога, важното е грешките да са поправими! А още повече бях впечатлена от факта, че повече от час след като бях приключила разговора с оператора на Vivatel, една жена тяхна служителка ми се обади, за да ми се извини и да ми каже, че са ми пратили документите с куриер. ........
А бих искала да наблегна на един важен момент за всичките ( три ) оператора действащи на територията на Република България. Все пак тази красива страна има САМО приблизително 8 милиона жители. Не виждам как ще стане всеки от трите оператора да има 8 милиона абоната. Но все пак гледам, че се стремят към всеки следващ такъв абонат и в този си стремеж забравят настоящите си абонати тези които ги крепят за да "съществуват" ....... ( това е просто темичка за размисъл ) ....... КОЙТО ГО МОЖЕ ГО МОЖЕ !!!!!
цитирай
4. анонимен - тилифони
13.04.2007 14:21
Ми хората имат по няколко телефона... Щото е "много изгодно" да се върти по между различните мрежи. Та така и 15 милиона могат да станат :)
цитирай
5. monologa - мненния
13.04.2007 14:46
Ето виждате ли, че вече имаме еднаква насока на мненията относно мобилните услуги. Да скъпи са! И не са все още атрактивни като на запад, нали? Но това зависи и от размера на държавата ни и от потреблението.

За сега Vivatel печелят по точки за обслужването, а? Така си е.
цитирай
6. viovioi - всичко е о.к., но са си малко скъпички,
13.04.2007 16:06
все още конкуренцията между операторите не е в онзи положителен смисъл,т.е. да поражда по-добри цени и по-добри и качествени услуги.И от мен да знаете няма такова нещо като безплатни минути, безплатни смс и др.Всичко е залегнало в техните корпоративни планове за привличане на клиенти.Светъл лъч е факта, че от м.януари 08 г, ще можем да си запазваме номера и да си избираме оператора.Това ще ги сложи на място.Чухте ли за това нещо?
цитирай
7. monologa - Добрите вести идват бързо! :-)
13.04.2007 16:12
viovioi, с радост бързо разпространих преди няколко месеца този още слух, но вече малко повече от слух.... Да това поне ще е завоевание някаква...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: monologa
Категория: Регионални
Прочетен: 6458335
Постинги: 102
Коментари: 1656
Гласове: 4468
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930