Прочетен: 2866 Коментари: 7 Гласове:
Последна промяна: 13.04.2007 12:40
Вече разполагаме с "богат" избор по отношение на мобилните оператори. Вече няма клиенти, които да се оплакват от "монопол" на пазара на мобилните комуникации. При наличие на не двама, ами цели трима предлагащи еднотипни услуги няма недоволни потребители.
Конкуренцията е велико нещо ей! Предложения валят като пролетен дъжд. Заливат ни вълни от рекламни кампании - коя от коя по - находчиви и примамливи за консуматорите.
Един пусне безплатни минути, другият предложи повече, пък и ес - ем - ес - и, а третият се включва в наддаването с телефн за "без пари почти"... Да се чудиш и се маеш, де ще му излезе края И всичко в полза на "Негово Величество Клиента".
Само дето не стоят точно така нещата, драги ми читателю, нали?
Има едно нещо, по което най - много се конкурират трите ни мили мобилни оператори. А именно - обслужването на клиенти от оператор!!!
Най - много обичам да слушам безплатната музика, тръпнеща (по - скоро изтръпваща) в очакване на гласа на опратора. Не знам наистина, колко човека са заети на постовете "оператор" в мобилните компании, но щом всички си плащаме сметките, то трябва служителите да са достатъчно. Не намирам за приемлниво да чакам по повече от 5 минути, а понякога и повече, за да ми отговори оператор отсреща, а още по - малко подходящо е да ми дадат отговор "Не мога да Ви отговоря в момента. Трябва да се консултирам с колегите и ще Ви се обадя". Това не ми се случва веднъж или два пъти, опитвайки се да получа някокаква информация относно каквото и да било в GLOBUL. Ако те, които виждат системат на мобилни услуги пред себе си и боравят с нея постоянно, не могат да дадат отговор, та кой - аз ли да мога?
В някои случаи започвам да се чувствам, сякаш се обаждам на "онези" телефони...Не че съм се обаждала, за да знам как е.... Но резултатът е същият - нищо не получаваш, а се чувстваш уморен...
Има само една разлика в полза на мобилните оператори - безплатно е!
Е ми.... "Обаждането Ви се прехвърля към оператор. Моля изчакайте."
Благодаря....знам репертоара...
И все пак необходимият позитивизъм накрая е задължителен и в някои отношения наложителен. Не мога да не спомена, че от Vivatel са много добри. Чакам малко, сравнително малко, но поне ми отговарят компетентно и без досада в гласа. Дължа добра дума и за Mtel разбира се. Понеже с тях се познаваме от най - дълго време, имам опит с обажданията до оператор. Имала съм случаи дори те са ми са се обаждали, за да ми отговорят на въпрос, на който не са могли да дадат отговор първоначално.
Затова казвам..."почти" като импулсен телефон...
13.04.2007 12:14
usmihwaj se i na tiah ne im e lesno da obiasniawat po hiliadi ne6ta na 8miliona idioti, osobeno ne6ta kojto samite te ne znaiat :)
Аз констатирам. Не се оплаквам.
Градивната критика е винаги от полза.
Чети внимателно...
13.04.2007 13:10
А бих искала да наблегна на един важен момент за всичките ( три ) оператора действащи на територията на Република България. Все пак тази красива страна има САМО приблизително 8 милиона жители. Не виждам как ще стане всеки от трите оператора да има 8 милиона абоната. Но все пак гледам, че се стремят към всеки следващ такъв абонат и в този си стремеж забравят настоящите си абонати тези които ги крепят за да "съществуват" ....... ( това е просто темичка за размисъл ) ....... КОЙТО ГО МОЖЕ ГО МОЖЕ !!!!!
13.04.2007 14:21
За сега Vivatel печелят по точки за обслужването, а? Така си е.