Постинг
12.09.2007 15:14 -
Кампаниите за рекламните сувенири
Автор: monologa
Категория: Други
Прочетен: 1975 Коментари: 2 Гласове:
Последна промяна: 13.09.2007 09:02
Прочетен: 1975 Коментари: 2 Гласове:
0
Последна промяна: 13.09.2007 09:02
Наближава Коледа, задава се Нова година...
Поне в цивилизованите страни тези празници започват да си личат от средата на септември месец. Е и тук е така в някои отношения! Особено когато се заговори за масовото поръчване на рекламни материали. Навъждат се като гъби след дъжд фирми и фирмички, предлагащи на най-добри цени рекламни сувенирчета, с които да впечатлите клилентите и партньорите си и да им напомняте за себе си - всеки път, когато си отключват дома, когато палят цигара, когато четат книга, когато погледнат календарчето или всякакви подобни всекидневни поводи... Като идея напомнянето за себе си и подсъзнателната реклама е печеливша, но нали уж всяко нещо е полезно, когато е в умерени количества. Да не говорим за това, че е хубаво да е и с качество.
В един момент обаче се оказвате с няколко календара, с десет запалки, 3 пепелника, пет чаши за кафе (но от онези големите, които повече вършат работа за обедна чаша супичка), с няколко тефтера, но все за актуалната година и купо други неща - нужни или ненужни.
Ето така ми напомня този процес всяка година на моментът след сватбата, когато младоженците седят и започват да разопаковат подаръците си - 2 ютии, 3 миксера, няколко сервизи за кафе и още за хранене... И се започва складиране с цел преподаряване.
Ако обаче една фирма не цели подаръците й да бъдат преподарени, какво трябва да направи... Това е големият въпрос!
Рекламните сувенири са с цел запомняне и напомняне, но не е необходимо да се отделя голям бюджет, ако са правилно планирани и целенасочено разпределени.
Понякога си мисля, че рекламните материали са повече нужни на раздаващите ги отколкото на получателите. Има го и този момент, че раздаващият толкова си харесва материалите, че си ги пести и в един момент се оказва с немалка бройка стари календари , тефтери и други "актуални" нещица... И това не е добре....могат да се използват само за записки от служителите евентуално...
Така правим и с подаръците за рожденни дни и други поводи. Е добре, само когато искаме да отбием номера! да отбиеш номера, да си разписал в книгата на присъстващите обаче понякога струва повече, отколкото да си поблъскаш малко главата за това, от какво точно има нужда отсрещния!
Винаги си заслужава да се отдели малко време, за да се спестят излишни пари и нерви!
А от залежалите рекламни сувенири човек може да си открие магазинче...
Поне в цивилизованите страни тези празници започват да си личат от средата на септември месец. Е и тук е така в някои отношения! Особено когато се заговори за масовото поръчване на рекламни материали. Навъждат се като гъби след дъжд фирми и фирмички, предлагащи на най-добри цени рекламни сувенирчета, с които да впечатлите клилентите и партньорите си и да им напомняте за себе си - всеки път, когато си отключват дома, когато палят цигара, когато четат книга, когато погледнат календарчето или всякакви подобни всекидневни поводи... Като идея напомнянето за себе си и подсъзнателната реклама е печеливша, но нали уж всяко нещо е полезно, когато е в умерени количества. Да не говорим за това, че е хубаво да е и с качество.
В един момент обаче се оказвате с няколко календара, с десет запалки, 3 пепелника, пет чаши за кафе (но от онези големите, които повече вършат работа за обедна чаша супичка), с няколко тефтера, но все за актуалната година и купо други неща - нужни или ненужни.
Ето така ми напомня този процес всяка година на моментът след сватбата, когато младоженците седят и започват да разопаковат подаръците си - 2 ютии, 3 миксера, няколко сервизи за кафе и още за хранене... И се започва складиране с цел преподаряване.
Ако обаче една фирма не цели подаръците й да бъдат преподарени, какво трябва да направи... Това е големият въпрос!
Рекламните сувенири са с цел запомняне и напомняне, но не е необходимо да се отделя голям бюджет, ако са правилно планирани и целенасочено разпределени.
Понякога си мисля, че рекламните материали са повече нужни на раздаващите ги отколкото на получателите. Има го и този момент, че раздаващият толкова си харесва материалите, че си ги пести и в един момент се оказва с немалка бройка стари календари , тефтери и други "актуални" нещица... И това не е добре....могат да се използват само за записки от служителите евентуално...
Така правим и с подаръците за рожденни дни и други поводи. Е добре, само когато искаме да отбием номера! да отбиеш номера, да си разписал в книгата на присъстващите обаче понякога струва повече, отколкото да си поблъскаш малко главата за това, от какво точно има нужда отсрещния!
Винаги си заслужава да се отдели малко време, за да се спестят излишни пари и нерви!
А от залежалите рекламни сувенири човек може да си открие магазинче...
Търсене
За този блог
Гласове: 4468