Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2007 10:09 - Не се сърдете на приятелите си....
Автор: monologa Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1712 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 02.04.2007 14:45


В днешно време е доста сложно да си представи човек комуникацията с околния свят, без значение по какъв повод му се налага тя, изключвайки мобилните "помощни средства". Малко се замисляме защо общуваме толкова много и в същото време толкова малко, откакто има мобилни телефони.

Знам, че не казвам нищо ново. Само искам да вмъкна личен елемент, надявайки се, че ще ме разберете по - добре, понеже е много възможно и на вас да се е случвало същото или поне почти същото.

Вчера ми падна батерията на единия телефон. На този, от който се оказа, че повече говоря и по - малко ме търсят. И аз реших, че ще си почина малко, мълчейки на околния свят - и на близкия, и на далечния. Уви!  Оказа се, че другите живи същества не са забравили другия ми номер. Телефонът звъня неведнъж и не два пъти... не знаех дали да се оплаквам или да се радвам. Хем ме търсеха - значи на някого съм липсвала и е искал да ме чуе, хем се бях зарадвала предварително на затишието....

След като си заредих телефона, се оказа, че са ме търсили 5 - 6 човека. Вечерта по ай - си - кю - то ми се оплакваха, как така не са могли да ме намерят...

Понякога просто искам да си мълча. Да не говоря. Да не общувам.

И - повярвайте ми - не само NOKIA свързва хората... Всеки телефон го прави!

Всъщност не е лошо, като се замисля! 

По - добре да бъдеш повече търсен, отколкото искаш, отколкото да няма кой да те пита как си.....Нали?

Не се сърдете на приятелите си, когато ви търсят за щяло и нещяло. И аз няма! :-)

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - :)
02.04.2007 10:34
колко мило... иска ми се и моите приятели да мислят така...
цитирай
2. анонимен - :)
02.04.2007 11:14
в днешно време хем ти се иска да те търсят и ако не звъни телефона се чудиш защо никой не ми се обажда?? а в друг момент си викаш няма ли да спрат да ме осатвят намира!! Но това чудо на техниката е невероятното нещо да си с любимите си хора когато те са далеч от теб! Надявам се мобилните оператори да свалят цените за да може българина да не се замисля "айде че много разговор навъртях или много скъпо ще ми струва този разговор" а да говори свободно колкото му душа дава. Помня времената когато нямаше мобилни телефони "киснехме по уговорени срешти" и нямаше как да разберем човека ще дойде или НЕ. Евала на техниката!!!!! :))
цитирай
3. radihache - мен пък много ме боли когато теле...
02.04.2007 15:27
мен пък много ме боли когато телефонът ми мълчи с дни. Не, че нямам приятели, напротив, но всички тръгнахме в различни посоки
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: monologa
Категория: Регионални
Прочетен: 6448356
Постинги: 102
Коментари: 1656
Гласове: 4468
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031