Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.04.2007 22:34 - Но и по - хубаво няма
Автор: monologa Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1341 Коментари: 1 Гласове:
0



Събота е. Обичам събота по много причини, една от които е, че след нея идва още един почивен ден. 

Днес времето беше направо зашеметяващо хубаво за началото на пролетта и за месец април по принцип. Сутринта бях събудена от приятното цвърчене на птичките, които доволно кръжаха над раззеленените корони на дърветата. Настроението беше напълно свежо и пролетно. И това вдига тонуса. 

Оставих разходката за следобед. Помотах се съботно у дома. Дръпнах завесите. Проветрих. Даже оставих прозорците отворени почти шрез целия ден, понеже се наслаждавах на ефекта на слънцето и хубавото време. 

Подадох се на прозореца и изведнъж осъзнах, колко близо съм до пролетта - на почти една ръка разстояние. До прозореца ми е разцъфтяло великолепно ябълково дърво. Да, аз знам, че е там. Бях го наблюдавала и през зимата, но не облегната на перваза на прозореца. И сега, там, където през студените месеци се събираха гладни врабчета, за да чоплят поостанали несъвсем изсъхнали ябълчици, точно там сега жужаха малки красиви пчелички, намерили на същите места красиви малки бледорозови цветчета. 

И това ме накара да се усмихна. Стана ми пролетно.

Бях оставила въпреки всичко разходката за по - късно. 

Легнах за малко, но се унесох. Заспала съм. Събуди ме звън на телефон и погледът ми откри тъмнината навън.
Бях спала сладко следобеден сън. Бях пропуснала разходката в хубавото време.

"От сън спомени няма, но и по - хубаво няма.", съм чувала да казват хората.

Звучи като оправдание, но не е.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miacarra - е...
14.04.2007 23:50
кой каза че рая бил далеч Малко му трябва на човек:)))).
Пожелавам ти обаче много хубави ябълки .
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: monologa
Категория: Регионални
Прочетен: 6448488
Постинги: 102
Коментари: 1656
Гласове: 4468
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031