Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2007 13:46 - Неканените гости
Автор: monologa Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1929 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 17.11.2007 14:33


От малка майка ми се опитваше да ме научи да си подреждам нещата - да ги слагам по местата им, за да си намирам по-лесно после, когато ми потрябват. Не можах да се науча съвсем.

Обичам да пера, да гладя, да мия даже чинии, когато не е прекалено, но да подреждам не ми е страст. На моменти ми идва от вътре и се захващам, но това е на моменти. Старая се да слагам нещата по местата им, но не успаявам винаги. Разбира се у нас не е кочина, но не е и като в аптека.

Помня, какво ми беше разказала майка ми за нейна приятелка и нейния медот да научи дъщерите си да си оправят стаята. Дошли им на гости приятели и тя не им позвилила да използват хола, макар те да й обяснявали, че стаята им е мнопго разхвърляна и не е за гости. Е това бил донякъде преломният момент! Те се червили пред приятелите си за неразборията, а после подредили.

И аз съм го изпитвала. Подреждам за секунди - всичко в скрина или в гардероба, понякога и в другата стая на купчинка, а после подреждам, както се полага. Затова не съм луд фен на непредвидените гости.

Понякога обаче - и това трябва да си призная, след като съм подредила, не мога да намеря нищо, което съм откривала прекрасно преди това. Може би не се случва само на мен.

Все пак е казано, че и в хаоса има ред.

И на мен така "гениалността ми идва в повече"...

Редът и дисциплината вървяли ръка за ръка. Е, аз мога да кажа, че съм дисциплинирана, но подредена до вманяченост не съм.

Ох, разкрих си душата. А не обичам да го правя. На муза бях. Простете!


Тагове:   Неканените,


Гласувай:
0



1. mikii - Ред и дисциплина?
18.11.2007 16:08
Силните владеят хаоса! ....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: monologa
Категория: Регионални
Прочетен: 6459505
Постинги: 102
Коментари: 1656
Гласове: 4468
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930