Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2007 13:39 - Денонощно
Автор: monologa Категория: Политика   
Прочетен: 1207 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 10.04.2007 10:02


Ровя си аз из www.imot.bg в категория "продава имоти" и за град София попадам на една наистина примамлива обява.

Цена: 30000 EUR

(612.24 EUR/кв.м)

Местоположение:

град София, Гео Милев

Данни:

Квадратура: 49

Етаж: 3-ти

Телефон: ДА

ТEЦ: ДА

Допълнителна информация:

супер лукс, за контакт-ххххххх хххххх-02/ххххххххх-от 09. 30 до 17. 00часа, 02ххххххххх-денонощно.

Особености:

Лизинг

Продавач:

Частно лице

Тел.: мобилен телефон

О супер! Реших, че няма смисъл да губя време, ами ще се обадя, докато още е пресна информацията и не са грабнали агенциите, понеже с техните комисионни цената вече няма да е същата!

Културно се обажда и питам за въпросния продавач - явно звънях на работното място. Получих отговор, че не е там. Но аз от опит знам, че това е и най - удобният начин да скриеш някого. Затова след минутка пак набрах номера, но този път търсих лицето на малко име и с нетолкова официален тон! Да! Стана! Обади се жена с приятен глас, която с досада ме прекъсна малко след въведението ми към въпроса, но при все това културно ми отговори следното: "Извинете Вие, но такова жилище никога не е имало и не е било обявявано за продажба - нито сега, нито когато и да било! Някой се е подиграл с Вас, а и с мен!" Бях шокирана и можах само да се извиня и да изразя съпричастност, след което затворих!

Бях бясна! Та там имаше посочен мобилен телефонен номер за търсене ДЕНОНОЩНО!!! Кой беше този? На кого му беше забавно? Не разбирах! И още не разбирам!

Но друга ми беше питанката в главата и още е - кой носи отговорност за съдържанието на обявите в този сайт, а и може би не само в него? Кой проверява (ако изобщо някой проверява) до колко достоверна е предоставената информация? 

Това не е единичен случай!
Сега е ТЯ! 
Утре може да съм аз или ти...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. timmyd - о,да,
04.04.2007 14:26
И аз съм попадал на подобни обяви.
Атрактивен текст и естествено много обаждания.
СТигнах до извода, че това се прави, ако искаш да утежниш деня на някого с непрекъснати позвънявания. МОже и да му е смешно на някого, но...
А достоверността на обявите в повечето случаи не се проверява.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: monologa
Категория: Регионални
Прочетен: 6460255
Постинги: 102
Коментари: 1656
Гласове: 4468
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930