Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.02.2008 01:07 - Как Raiffeisenbank ме остави без пари
Автор: monologa Категория: Регионални   
Прочетен: 6846 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 18.02.2008 15:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Преди да напиша официално оплакване до Raiffeisenbank, на която съм клиент, искам да споделя яда си тук. А съм ядосана и то как!

От известно време се каня, че само да взема заплата и ще ида малко по магазините да си накупя някои неща. С две думи, бях решила този уикенд да похарча малко пари за насърчаване на родната икономика и за лично удовлетворение. Щях да се отдам на шопинг терапия, както американците обичат да се изразяват! Правилно се забелязва, че ЩЯХ!

Тръгвам аз по магазините с малка сума пари и решавам, че като ми свършат тези, ще скоча до близкия банкомат да изтегля още. Освен това съм си направила сметка, че в неделя ще изтегля пак, понеже трябва да платя нещо друго. Супер въодушевена се шляя по центъра на града и си влизам във всеки магазин. Времето е подходящо, а настроението преповдигнато. Обожавам да пазарувам - с цел и без цел! Стигам го Халите и след като съм вече с няколко торби в ръцете си и празен портфейл (оставила съм си само десетина лева, за да се почерпим с братовчедка ми след успешното пазаруване на по едно кафенце), се насочвам към най-близкия банкомат. Познатата последователност се повтаря - поставям картата, заявявам определената сума, въвеждам кода си и зачаквам приятния шум, сякаш няколко човечета броят милионите ми, за да отделят една малка скромна част, която съм решила да пръсна по магазините. Но не би! Ококорвам се пред съобщението :"Отхвърлена карта. Контакт банка." Ах, това не може да бъде! Датата за кредита ми беше в петък. Картата е блокирана само в този ден. А петък беше вчера. Ок, търпеливо вадя картата си и опитвам пак! Същото разочароващо съобщение ме гледа изнервящо от екранчето на машинарийката! Е това вече ме вбесява. Ядосана съм, защото тъпата банка ми проваля плановете за харчене на изработените от мен пари, поставя ме в изключително гадното и неудобно положение да не мога да платя парите, които бях обещала да дам в неделя и в крайна сметка се намирам в началото на уикенда с 10 лева в джоба. Не, че няма кой да ми даде на заем за едно излизане в събота вечер и не че не мога да се върна в ежедневието, но не е там въпросът! Обаждам се веднага на горещия телефон, който са ми дали на картонче от банката, когато съм си взимала дебитната карта. Отговарям все още ядно, но търпеливо на въпросите, които ми задава служителят, който е принуден да работи през уикенда за кефа на такива като мен и получавам изчерпателния отговор: "Извинете за неудобствто, но колегите явно не са могли да обработят кредитната Ви вноска в петък." Е това ми стигаше, за да избухна културно! Достатъчно тактично, но с видима ирония в гласа, която той не можеше да не чуе, питам аз младежа: "А аз сега, според Вас, какво да правя 3 дни без парите си?" и той ми казва, че сметката ми ще функционира евентулано в понеделник! Знам, ... знам, че той е този с най-малкото вина, но все пак в случая се оказвамежду чука и наковалнята, понеже е представител на банката! Не съм конфликтна личност и затова му благодарих учтиво за информацията, казах му, че ще подам официално оплакване в първия работен ден на седмицата и затворих. Шопингът беше приключих и това, което ми оставаше, беше да се успокоя с кафенце и нещо сладичко в една прекрасна сладкарница на главната улица.

За щастие, не бях валат, както биха казали картоиграчите! Имах няколко нови неща, а плащането в неделя успях да отложа за следващ ден. В крайна сметка имах достатъчно основателна причина и независещи от мен обстоятелства!

Може би историята звучи леко прозаично, може би дори малко комично и забавно. Но на мен не ми беше и все още не ми е никак весело! Не смятам, че е  отговорно от името на една толкова уважаваща себе си банка като Raiffeisenbank AG да се правят толкова елементарни грешки. Никой в петък не ме предупреди по никакъв начин, че вноската ми не е могла да бъде обработена и че ще остана без достъп до собствените си пари цели 3 дни! А това е наистина несериозно! Бих разбрала, ако нямаше нищо в сметката, но случаят изобщо не беше такъв и аз съм в правото си да потърся отговорност за причининеното ми неудобство!

Аз наистина ще напиша официално оплакване до банката. Надявам се на адекватен отговор от тяхна страна и на подходящо обяснение, макар че няма как да има такова. Момчето на горещата линия ми каза, на какво се дължи! Интересно ми е, дали ако бях някъде другаде, а не в България, това можеше да се случи?! Казвам го, сякаш знам отговора, който ще получа на оплакването си. Да така излиза! Още нямаме уредба, която да защитава потребителя дотолкова, че да накара банката в случая да го компенсира по някакъв начин за нанесените морални и материални щети!

Аз съм редовен данъкоплатец. Работя и по повече от 8 часа на ден. Печеля с труда си! Може би е и  логично да искам да мога да разполагам с парите си.

Да, ама не! Така казваше Петко Бочаров преди години!

Не, не аз не съм с нагласата за загубена кауза! Ще си потърся правата. Пък каквото сабя покаже...


Тагове:   как,


Гласувай:
0



1. анонимен - S chinovnici da si nqmash rabota!
18.02.2008 17:14
Ot myrzel toq narod nqma da se opravi skoro. Kato vijdat, che ne smogvat, da si naemat novi hora. Ama taka e, chinovnicite ni pravqt na maimuni, a nie nali sme sviknali da ni machkat, ta si traem i samo sme nedovolni ot jivota.

Little Miss Sunshine
цитирай
2. eien - Потърсете си правата и също
19.02.2008 10:10
друга банка! Иначе пак ще Ви се случи същото, когато най-малко очаквате!
Поздрави!
цитирай
3. анонимен - и аз им ядах попарата
01.03.2008 10:09
...и то здраво,може ли регионален директор да ти обещае кредит,да дадеш 65000лв.капаро,2-мес. да те мота и да се врътне ...това в австрия никога няма да се случи...сега търся адрес в австрия да ги сезирам и да искам разглеждане на случая от висши служители..
цитирай
4. dolce - абе хора
18.03.2008 03:01
сменете банката и преди тва културно им кажете че имате гулямо желание да извършите разни постъпателно но не и непременно възвртани действия върху няки части на тялата на техни роднини но без да уточнявате пола за да не ви обвиняват после кат мен в полова дискриминация :)
цитирай
5. анонимен - и аз станах жертва на райфайзен
19.07.2008 01:29
На жена ми предстоеше да замине на работа в чужбина, за целта трябваше да отвори сметка и да извади( по настояване на работодателя) кредитна карта от стабилна банка. Подведени от рекламите и големите надписи отидохме в офиса на банката на ул. Раковски, София. Помолих за информация, как да постъпим с жена ми, така че да може да ми превежда част от заплата си тук в България. Момичето ни каза, че можем да открием една сметка с двама картодържатели. Аз открих една сметка. На въпроса ми трябва ли да дойде и жена ми, тя отвърна утвърдително. Като дойде жена ми казаха и на нея да отвори сметка - това било част от процедурата. До тука отидоха 40 лв. Така отоврихме две сметки и бяхме спокойни и сигурни в светрлото ни бъдеще. Но след около час ми се обадиха от банката като казаха, че било излишно да отваряме две сметки, тъй като при работа в чужбина тези условия не важели. Така жена ми бе принудена да отвори още една сметка (и да внесе още 50 лв), като отказаха да и издадат кредитна карта без никакво обяснение.
Пусках няколко жалби. Отвърнаха ми, че ние сами сме си отворли сметките, никой на сила не ни е принуждавал. Писах и до БНБ, и до Централатра на райфайзен във Виена. - отговорът до сега е един гарван гарвану око не вади! Решен съм да ги съдя тези гадове и в Страсбург. Това си е чиста проба измама! Ограбиха го този велик народ- ето такива жалки отрепки
Нека Божията присъда да падне върху тях!
цитирай
6. анонимен - Sofya Teknik Üniversitesi
11.07.2010 17:11
.Sofya Teknik üniversitesi yetiştirdiği 90.000 mühendisle Bulgarista’nın ekonomisi ve sanayisine büyük katkıda bulunmuştur.Ekonominin gelişmesinde temel rol oynayan mühendisleri yetiştirmektedir.Sofya Teknik Üniversitesi öğrencilerine farklı dillerde(almanca,ingilizce,fransızca)eğitim vermektedir.Ayrıca aynı fakülte içinde ikinci bir meslek edinmekte mümkündür.Sofya Teknik Üniversitesi bünyesinde yaptığı araştırma-geliştirme çalışmalarıyla dünyada saygın bir rol oynamaktadır ve yabancı üniversitelerle aktif ilişki içerisindedir.Birikim ve kredi transferi için Avrupa sistemi sadece Sofya Teknik Üniversitesinde uygulanm
http://blackseauniversity.com/?page_id=8263ktadır.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: monologa
Категория: Регионални
Прочетен: 6447955
Постинги: 102
Коментари: 1656
Гласове: 4468
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031