Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2007 11:05 - Sky Europe - или как се върнах от ВИЕНА под чуждо име
Автор: monologa Категория: Туризъм   
Прочетен: 1546 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 02.10.2007 11:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Сега нямам за цел да разказвам за прекрасния си уикенд във Виена, който завърши вчера, а именно да пътуването като такова. 

Всичко на отиване беше супер. Дочаках от юли до сега...понеже през юли си купих билета за Виена от Sky Europe (беше промоция) и в събота бях на опашката излитащи. Всичко беше наред. Брей да се неначуди човек...

Реших, че и като се връщам вчера ще е така,та сигурно и далеч по-добре, понеже австрийците са стриктни служители все пак!  Е ама не бях познала...

Отивам доста по-рано за check-in, за по-сигурно да не би да има много хора и то именно така се оказва. на две опашки чекират съвместно София и Венеция...Страшно много хора, наредих се търпеливо на едната опашка - избрах наслуки, и зачаках...Другата опашка намаляваше и се увеличаваше наново, имаше движение, а аз си стоях все на едно място. Хората пред мен започнаха да нервничат, но това не помагаше... Чакахме си. Е дойде и моят ред да кажа Hallo на служителката, която имаше много объркан и стресиран вид. Чекира ме, но нещо се опули срещу монитора...пак поразходи пръсти по клавиатурата и па странен поглед в една точна ...оплака се на колегата, че има проблем...Той й даде съвет, как да постъпи, но след като процедурата не даде резултат (а и не ми обясни какъв е проблемът), тя извика отчаяно супервйзорката си. Сторнира ми кечирането, въведе ме наново и с лека усмивка и все още притеснена, ми подаде билета с мястото. Нямах време за нищо друго освен да тичам за самолета, понеже вече времето беше напреднало.

Нито на митницата, нито на следващата контрола някой обърнан внимание на една много ама наистина много дребна, но ВАЖНА подробност. Вече бях се качила на автобусчето, което щеше да ме откара до самолета, когато забелязах, че на билета не пише моето лично име. Фамилията ми съвпадаше де!

В самолета тръгнах да се настанявам, но на мястото ми имаше седнала съвсем спокойно друга жена. Обясних й културно, че е седнала на моето място, но тя спокойно ми извади билета си и ми показа - същото място. И двете предпложихме, че е станало доблиране и аз седнах до моята приятелка, понеже имаше свободни места този път. Казах обаче на стюардесата. След минутка тя беше до мен, поинтересува се допълннително от оплакването ми, поиска за сверка билета ми и след малко пристигна с любезна усмивка. Попита ме за името ми и ми показа основанието за оплакването - служителката на шалтера за чекиране явно е имала проблем с това, че системата й е показала, че в самолета има още един човек с моята фамилия. Е и какво от това, питам аз? Сега си обясних, че след собственото си объркване, тя просто е потвърдила чекирането на другата госпожа с моята фамилия. Странни неща стават и не само на нашето летище, нали?

Ето така аз летях под чуждо име, на друго място и На никого можеше да не му направи впечатление!

Колко странно, че ако не беше се случило това с "дублираното" място, щеше едва ли не да излезе, че не съм летяла! 

Поуката: Винаги независимо от бързането - проверка, проверка, проверка!

Извод: Не е от националността, а от човека!

Заключение: На всеки може да се случи! 

П.П Уикендът ми във Виена беше мнооого хубав! 



Тагове:   виена,   как,   Sky,   име,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monologa
Категория: Регионални
Прочетен: 6447848
Постинги: 102
Коментари: 1656
Гласове: 4468
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031