Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2007 09:46 - Културно предизвикателство...
Автор: monologa Категория: Други   
Прочетен: 1520 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 05.04.2007 14:47


Пиша тези редове, културно предизвикана от постинга на lemonpie за страстите и пастите...

Един приятел мило ме нарича "човек на изкуството" и при все това аз не се считам за чак толкова посветена, но в никакъв случай не съм и изкуствена. 

Моето изкуство е писмено творчество.  Обичам поезията и сама пиша, даже смятам да ви прочета някое и друго стихотворение довечера (имате едно тук в един предишен постинг). 
Обичам да пиша и есеистични размисли, понеже в тях събирам и подреждам главата си, без да залагам единствено на злободневието.

Поезията и добрата проза са нещо прекрасно - карат те да се замисляш, виждаш света по наистина различен начин. 

Забързани в ежедневието, обикновено виждаме през очите на другите, чуваме през техните уши и се настройваме по обществения тон. Но тишината на усамотението (душевно или буквално) ни среща с вътрешното ни същество и там - в нашето тайно местенце, постигаме мир със себе си или поне добиваме сили да се борим за него.

Блогът може да бъде едно такова тайно местенце за сродни души.

Заповядайте под моя покрив blog.bg!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - 10x
05.04.2007 14:40
Добре заварила :)
цитирай
2. анонимен - ***
05.04.2007 14:57
...за мен блога е доста особено явление. Той е като отворена картичка/писмо, която пращаш до себе си, изказваш мислите и чувствата си... като да говорш на глас. Не мисля/поне за мен де/ не е нужно всички да ги чуят, понякоге е нужен само 1 да вникне в написаното за да се почувстваш добре, а не хиляди които на 2-3 са прочели написаното и тръгват ожиено да коментират... да изкаш да те чатата всички е все едно да искаш да те обичат всички.. ЗАБРАВИ!НАЙ малкото самия ти не можеш да обичаш всички, изморяваш се... човешко е да искаш другите да разбират проблемите ти, да разбират написаното да искаш да чуваш одобрение... но ти самия не го правиш нали? ако беше така сигурно живота щеше да е съвършен и сам по себе си доста скучен :)

блог.бг - чувствай се удома си :)
цитирай
3. injnina - Усамотението!
05.04.2007 22:45
И аз го обожавам, но ми трябваше време, за да мога да бъда сама, но да не се чувствам самотна!
Поздрави за постинга. Лека вечер!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: monologa
Категория: Регионални
Прочетен: 6460964
Постинги: 102
Коментари: 1656
Гласове: 4468
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930